duminică, 2 martie 2014

Budinca din tarate de ovaz


Am sa incep aceasta carte de bucate Dukan, cu cea mai simpla reteta posibila. O reteta care ne duce cu gandul la copilarie. Cu totii mancam cu placere gris cu lapte . Ei bine, aceasta budinca seamana foarte tare cu clasica budinca de gris cu lapte.
Aceasta reteta am vazut-o pe blogul lui  Edith cu mult timp inainte de a ma apuca de dieta Dukan si la prima vedere mi s-a parut cel putin indoielnica. Nu mi-am imaginat ca din niste tarate si putin lapte degresat se poate obtine ceva atat de bun la gust, ceva ce seamana foarte bine cu grisul cu lapte. Ei bine, azi m-am convins si cu siguranta pe perioada dietei aceasta budinca va face parte din meniul saptamanal. Se face in maxim 5 minute si acesta e inca un atu al acestei retete. Pentru o portie avem nevoie de urmatoarele ingrediente:
-4 linguri tarate de ovaz
-150 ml lapte degresat 0.1% (eu folosesc Zuzu pentru ca imi place gustul)
-1/2 capacel indulcitor lichid sau 1 lingura xilytol sau stevia
-pudra de scortisoara 
Laptele se pune intr-o cratita, pe foc mic, impreuna cu indulcitorul. Se adauga taratele si se amesteca in continuu pana cand se ingroasa asemeni grisului cu lapte. Atentie ca se lipeste destul de usor. In cateva minute e gata, se pune intr-o cana/pahar, forma, ce vreti voi si se lasa inca 5 minute sa se raceasca. Se serveste pudrata cu scortisoara. Se poate aromatiza in functie de preferinte insa mie imi place mult scortisoara. 
Enjoy!
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu